Výlet z Čeladné Podolánek na Martiňák.

27.07.2011 09:18

V sobotu jsem šla s paníčkou dvojkou do hlubokého a krásného lesa. Autem jsme dojeli na Kociánku a pak mě panička pustila se proběhnout kolem krásného horského potoka mezi takové modré a móóóc dobré kuličky. Pásli jsme se na nich dlouho a pak se vydali na výlet na Martiňák. V lese to voněl, šustilo, blikalo a hýbalo se, že jsem nevěděla, kde mám být dříve. Paníčku jsme měla pod kontrolou, protože by se beze mě v tak hustém lese ztratila. Přeskakovala jsme kameny, pařezy, spadlé stromy, keře, chytala motýlky a nechala si šimrat čumáček voňavým větrem.

Na Martiňáku si panička dala hnědou vodu s pěnou, nevím co na ní má ...i když?

Byl tam pejsek, ale určitě nešel tak náročnou trasu jako já, protože se nesvalil na zem a neusnul jako já!